2018

Una Señora Fiesta nació…

…d’un grupín de persones namoraes del so pueblu, a les que-yos pruyía enforma facer daqué interesante y positivu nél, convencíes de que sería xenial, porque nun podía ser d’otra manera

Empezó a rondanos la idea d’una romería, prau, música, vecines, sidra… volver tener un día de fiesta en casa.

Y pensamos…

“Vamos llamaUna Señora Fiesta (USF) cuidando que nel mundu rural, les señores son les encargaes de cantar, tocar la pandereta, cuntar relatos, hestories… ¡Queríamos ser Señores, y esta diba ser la nuesa fiesta!”

Hubo families, munchos amigos, xente d’equí, d’ellí y de más allá y enforma baille. Hasta volvimos ver la carretera llena de coches aparcaos (pero d’esta vegada ensin qu’hubiera un funeral!)

Y asina foi:

@Nombre fotógrafo

Hubo families, munchos amigos, xente d’equí, d’ellí y de más allá y enforma baille. Hasta volvimos ver la carretera llena de coches aparcaos (pero d’esta vegada ensin qu’hubiera un funeral!)

2019

Al añu siguiente…

…viniémonos arriba.

Y pensamos…

“Y si facemos un festival con más tiempu y espaciu pa la música? Que vengan esos artistes o grupos a los que tenemos que dir ver a les ciudaes. Un festival, pero equí, ente’l monte y el ríu…”

Y asina foi:

@Nombre fotógrafo

Cunta la lleenda, que nun había taxis llibres en tola collación.

2020

El festival taba…

coyendo carrerilla cuando’l “bichón Covid” apaeció.

Foi la etapa de les cancelaciones y los “pospuestos”, los termómetros, los aforos, la trazabilidá y otres fantasíes. Meses murnios con poco o nenguna ufierta cultural.

Y pensamos…

“Pos anguaño facémoslo distintu!”

Asina surdió A Taragaños, una versión en trocinos con propuestes escéniques diverses, afeches al momentu y que salió alantre, porque les ganes pudieron más que les torgues.

Y asina foi:

@Susana Muns

2021

L’añu pasáu…

…arranábamos por volver a la fiesta que tantu echamos de menos, por tener conciertos, por ver el prau allumáu con bombilles de colores, llenu de xente baillando.

Y asina foi:

@David Pando & Tomás Ibarra

Fueron 3 nueches máxiques, nes qu’una vegada más, hubo esi amiestu de músiques y persones que tantu mos presta, de mirar alredor y pensar: “qué guapu tou”, de sentinos felices, de ver xente feliz.

A lo llargo de toles ediciones hai un filo conductor: mundu rural, cultura, convivencia, folixa, inclusión. Pero ensin dulda, l’eslabón más fuerte ye la participación, el sofitu de vecines, amigues, entidaes, marques y profesionales, que col so trabayu de mancomún y la so arrogancia convirtieron esta utopía en realidá.

A día de güei, USF ye l’alcordanza guapa d’ediciones pasaes, pero sobremanera, ye un espaciu d’alcuentru onde conocer otres persones, músiques, vides y artes, un espaciu onde crecer y esfrutar.

Tamién algamamos que si busques “Vegarrionda” n’Internet yá salgan más de trés semeyes y hasta tea bien asitiada nel mapa.